31. januar 2010

Kupp!


Forrige lørdag var jeg en kort tur innom Husfliden i Bodø, og kom ut bare 200 kr fattigere! Midt i glaninga hadde de plassert en diger kurv fylt til randen av Drops Silke Alpaca til hele 50 % rabatt - jeg kunne bare ikke gå forbi herligheten. Jeg har aldri strikket med dette garnet før, men jeg har brukt BabySilk fra Du Store Alpakka flere ganger og innholdsmessig er det akkurat samme garn; 80 % alpakka og 20 % silke. Herlig mykt, behagelig å strikke med, holder seg fint og varmer godt!

Foreløpig har jeg ingen store planer for hva jeg skal bruke garnet på, men én ting er sikkert; nå er det garnforbud! Jeg har nemlig oppdaget hvor vanvittig mye garn jeg har liggende, og jeg har et lite håp (og et stort ønske) om at denne mengden har minket betraktelig utpå vårparten når vi er ferdige med studiene og skal sette kursen litt lenger ned på kartet. Med mindre jeg støter på et supertilbud uten like, vel og merke...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)