17. januar 2010

Litt småstæsj til et rødt kjøkken


Jeg må bare starte med å si at jeg beklager så mye for dårlige bilder. Mulig jeg har mye å lære innen foto, men med et eldre kompaktkamera og mørketid har jeg altså min unnskyldning. På 70 grader nord er det i desember ingenting som heter dagslys, og det nærmeste vi kommer er det spesielle blå lyset som viser seg i noen få timer midt på dagen. Vakkert er det, men det duger altså ikke til å få avfotografert julens strikkeprosjekter. Likevel, ingen skal kunne si at jeg ikke har gjort et forsøk! Det dere ser på bildene kalles på min dialekt ei kopptue (oppvaskklut om dere vil) og en kopphåndduk (eventuelt et kjøkkenhåndkle), strikket med Drops Muskat på pinne 3,5 etter eget mønster. Jeg deler gjerne, så det er bare å legge igjen en kommentar dersom dere ønsker at jeg skal legge det ut :)

I skrivende stund skinner sola for første gang inn stuevinduet i leiligheten vår i Bodø - utrolig deilig! Siste del av studiet er godt igang nå, og neste halvår er det ingen som helt sikkert vet hvor vi befinner oss. Spennende!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)