23. mars 2011

En litt annerledes award


Høstmamma gar gitt meg en award, som skal gis videre til 5 andre bloggere. Kriteriet er at bloggene skal ha færre enn 100 følgere, slik at flere der ute kan oppdage alle de fine bloggene som finnes. Jeg takker pent, og må si at denne ideen har jeg virkelig sansen for! Jeg sender herved awarden videre til disse 5 fine bloggene som jeg stadig vekk titter innom på jakt etter inspirasjon :) Ta en titt, du også!


Samtidig kan jeg atter en gang benytte anledningen til å takke, bukke og neie for alle fine kommentarer jeg får fra dere, og for at dere velger å besøke bloggen min. Det varmer og gjør meg glad hver eneste gang - det skal dere vite :)

post signature

5 kommentarer:

  1. Eg må berre skunde meg å seie hjarteleg takk! Dette var ein usedvanleg sympatisk award, spesielt fordi eg slepp å svare på spørsmål samtidig (av typen "Ditt må-ha make-up-produkt?" osv.) Slikt er eg skikkeleg dårleg på. Eg er også dårleg på å sende vidare slike awardar, men eg har tillete meg å lage ein "knapp" med awarden på bloggen min. Håpar det er ok for deg (og at fotoet ikkje har beskytta opphavsrett). Igjen: Hjarteleg takk <3

    SvarSlett
  2. Næmmen! For en søt overraskelse! Tusen takk for en award jeg setter skikkelig pris på! denne gleder jeg meg til å gi videre! :)

    SvarSlett
  3. Tusen tusen takk til snille deg:) Denne synes jeg har litt mer mening enn mange av de andre awardene!! Jeg tar selvfølgelig i mot den:)

    SvarSlett
  4. Denne awarden likte jeg :=) Er litt som deg, vanskelig å svare på alle disse spm, så denne var genial. :) Tusen takk, setter stor pris på denne.

    SvarSlett
  5. Hjertelig tusen takk for awarden! Det setter jeg stor pris på:)En veldig koselig overraskelse å få:)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)