14. september 2010

Ribbestrikket bleiebukse


Enkelte ting virker så utrolig smart å lage, sånn for å få garnlageret til å minke... men dersom det man lager i ettertid blir lagret nettopp sammen med lageret, fordi man ikke vet hva man skal gjøre med det... da er det jo ingen vits?! Dette har jeg gjort, og denne blir definitivt lagret i gaveeska til en liten tøybleievenn melder seg! Kanskje den er til salgs også?

For de som ikke vet hva dette er, så er det en bleiebukse til nattbruk. Den er strikket i 100 % ren og ubehandlet ull av diverse slag, og er tykk og god. De som har peiling roser den høyt i skyene - hva vet vel jeg? :)

Mønster: Ribbestrikket bleiebukse
Garn: 50 g Rauma Vamsegarn + diverse rester av lignende garn (totalt 63 g)
Størrelse: nyfødt ++
Pinner: 5

post signature

2 kommentarer:

  1. Hihi, de er jo så søte de bleiebuksene, men jeg kjenner neimen ikke mange som bruker tøybleier. Og da er det kanskje ikke så mye vits i å ha sånn bukse? ;)

    Men buksen var fin den, og veldig fin fargekombinasjon! En vakker dag kommer det kanskje noe som trenger den?

    SvarSlett
  2. Veldig søt var den! Og kjenner meg godt igjen i det å strikke litt uten "mål og mening". Men tross alt bedre å ha produkter på lager enn garn-nøster. Vi får trøste oss med det ;) Klem.

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)