28. mai 2012

Maskemarkører


Jeg har jo helt glemt å vise frem disse skjønne maskemarkørene! De ble faktisk lagd allerede i juleferien, da jeg kastet meg over mammas ganske urørte perlelager. Jeg er ingen dreven perler, men jeg har fått et sett lekre maskemarkører hos ei venninne som jeg har hatt lyst til å prøve meg på. Jeg studerte mitt sett nøye, og fant fort ut at mammas perlelager innehold det jeg hadde behov for. Kort tid etterpå kunne mamma smykke sine mange strikketøy med lekre perlemarkører :)


Så enkelt, så nyttig og så fint! Anbefales!

post signature

2 kommentarer:

  1. Så søte :) Eg har bare pleid å bruke sikkerhetsnåler, men dette er jo mye finere å bruke :)

    SvarSlett
  2. Svarer her så du får det me deg ;) Eg ska forklare kordan eg gjorde det når eg legger ut mariusen eg strikket. Men eg regnet om og så brukte eg nærmeste mønster og strikket etter det MEN brukte lengde til den egentlig størrelse :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)