18. mai 2014

Rillestrikket alpakkadrøm



Ny vårjakke gir rom for noe nytt innen tilbehør. Lys beige yttertøy krevde noe friskt mot ansiktet, også for å kamuflere vintergrå (blå?) hud. Brukt veldig mye allerede, rakk ikke å ta bilde først ;)

Skjerfet er strikket ganske på måfå, jeg la opp 125 m på pinne 7, strikket fram pg tilbake og kom i mål etter 100 g alpakka. Passe stramt i halsen, men jeg var redd oppleggs- og avfellingskanten ble for stram (som vanlig). Mem det gikk akkurat og jeg er strålende fornøyd! 


9 kommentarer:

  1. Nydelig farge! Halsplagg får vi ikke nok av :)

    SvarSlett
  2. Den så myk og god ut! Litt farge her og der er med og frisker opp antrekket, og kanskje også humøret? :)

    SvarSlett
  3. Det enkle er ofte det beste og det passer her, nydelig enkelt :)

    SvarSlett
  4. Herlig farge:) Tilbehør er veldig kjekk strikk, raskt og enkelt!:)
    Skjerfet ser veldig deilig ut:)

    SvarSlett
  5. Herlig skjerf, likte fargen:-) Det enkle er ofte det beste ja:-);-)

    SvarSlett
  6. Så fin hals! Denne må passe perfekt til en beige jakke:)

    SvarSlett
  7. Elsker slike enkle halser - finfin farge!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)