6. oktober 2011

Lys i mørket

Her er mitt bidrag til Kirkens Bymisjons årlige juleaksjon "Lys i mørket". Jeg tok en rask titt i gaveeska, og falt for vottene i grått og røtt. Jeg synes hjertetmønsteret passet fint til dette formålet :) I tillegg hadde jeg ei lue liggende, som passer bra til et lite voksenhode. Både vottene og lua er litt tovet, og skal nok derfor varme godt hos en som virkelig trenger det. Nå gjenstår det bare å finne lokalene og få avlevert gaven der :)

Ellers strikkes det jevnt og trutt, både på stripegenseren i høstfarger og på Kragejakken til meg selv. I tillegg har jeg noen ferdigstilte prosjekter liggende, så her er det bare å følge med!

post signature

Posted by Picasa

13 kommentarer:

  1. Kjempeflott bidrag! :)

    Er så spent på den høstgenseren, skynd deg ;)

    Klem

    SvarSlett
  2. Veldig fine både vottane og lua. Desse plagga blir nok satt på!

    SvarSlett
  3. Så fine og varmande gåver i dobbel forstand! Eg også har Lys i mørket-strikk på lista mi. Og: eg lurer på om spam-filter stenger e-post frå meg til deg...? Fint om du sender postadr (for mohair-premien) til meg! på frida.fielding(at)yahoo.com

    SvarSlett
  4. Kjempefine votter og lue du vil gi bort. Likte vottene spesielt godt. Flott tiltak som sikkert blir satt pris på. God helg til deg!

    SvarSlett
  5. Så flott at du engasjerer deg i denne aksjonen:) Et flott bidrag som garantert varmer både ører, fingrer og hjerte! Go helg, Synnøve:)

    SvarSlett
  6. Hei:) Blomsten har jeg lagret, klippet og limet inn i en av innstillingene på utforming:)

    SvarSlett
  7. For et flott bidrag=)
    Jeg gleder meg til å se votten som blir til genser, spenstig!

    SvarSlett
  8. Så flott bidrag. Flott tiltak.

    SvarSlett
  9. Kjempefint bidrag! De vottene var bare supersøte :) Gleder meg til å se flere prosjekter!

    SvarSlett
  10. Flott bidrag!! Nydelige votter!!

    SvarSlett
  11. Dette er et strålende tiltak. Tror jeg må legge opp noen masker i kveld jeg også!

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)