20. mai 2013

Trommevirveeeel


Så gøy at så mange ville være med på trekningen min! Kjekt å oppdage nye blogger - jeg har forsøkt å titte innom hver og en, og det var riktig så hyggelig. Det morsomste er forresten at ikke en eneste én av dere påpekte at jeg ved en feil hadde kalt innlegget "hundetusen-gibort" og ikke "hundretusen-gibort". For hvilket tall er vel hundetusen uten r? Jaja, pytt sann!

De to heldige vinnerne eeeeer:

  • Ann-Katrin, som får heklet restegarnskurv og 2 nøster Pickles extra fine merino
  • Silje Vanilje som får et sett med 5 maskemarkører og 4 nøster Pickles cashmerino silk


Send meg fullt navn og adresse på mail, så kommer det pakke i posten til dere :)


post signature

7 kommentarer:

  1. Heldige vinnere. gratulerer

    SvarSlett
  2. Så utrolig artig å vinne den flotte premien. Tusen tusen takk! :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til dei heldige :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til de heldige.
    :)

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Hei! :) Jeg så du hadde lagt en kommentar på bloggen min at du ikke hadde fått adressen min. Jeg har nå prøvd å sendt deg en ny mail på synnove86. :) Gleder meg til å få den flotte premien. :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)