15. juli 2009

Merkelappene har kommet!!

Her er mitt lille fingeravtrykk! Etter litt intens grubling falt jeg for et søtt lite vesen og en tekst som viser hva jeg ønsker å uttrykke når jeg gir bort noe jeg har laget selv. Disse vevde merkelappene skal sys på og er bestilt fra en svensk nettside - www.minanamnband.se. Det tok litt tid, men jeg er fornøyd med sluttresultatet og det er tross alt det viktigste. Prisen var heller ikke ille, godt under 200 norske for 50 stk.

Nå skal jeg sette igang med vask av ulltøy slik at jeg kan dampe og vise frem det jeg er ferdig med hittil! Tilbakemeldinger ønskes! :)

3 kommentarer:

  1. Dem va ufattelig stilig :D Æ vil gjerne ha et strikkaprodukt homemade by Synnøve ;)

    SvarSlett
  2. Oj de var jammen meg søte! Jeg vil også ha noe homemade by Synnøve!:) klem fra sandra

    SvarSlett
  3. Vi får se ka 2010 kan bringe dåkker av strikkatøy! I St.Petersburg e det mulig det blir litt laber aktivitet, i og med at det e trangt om bagasjeplassen! :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)