17. april 2010

Den klør ikke!


Siden sist har min kjære også hatt bakeånden over seg. Denne gangen slo han til med vafler og rundstykker, og det på én kveld! Han mente det burde få være med på bloggen, slik at ikke jeg fikk all ære - for det var nemlig ikke rettferdig.. Men godt var det, i hvert fall når vi kunne ta rundstykker med som matpakke i stedet for brød. Herlig avveksling i travle tider :)

Ellers må jeg jo vise frem at jeg brukte påska til å bedrive litt brannslukking.. Lua jeg strikket til min kjære i vinter, stripey, viste seg å være strikket i et garn som klødde. Og ikke bare litt, for min kjære holdt på å bli sprø. Da han en gang fortalte at han var litt øm i panna fordi han hadde klødd, fant jeg ut at nok var nok. Jeg gadd ikke å starte på en ny lue, men jeg sydde inn bomullsstoff i den gamle. God som gull! Det skal nevnes at lua har vært i bruk omtrent hver dag siden han fikk den, og han får stadig skryt for den. Det er gøy! :)



Lærdom 1: Det kan lønne seg å bruke litt mer penger på et plagg som skal sitte nært kroppen... I hvert fall forhøre seg om garnet er et klø-garn eller ikke.
Lærdom 2: Trysil garn fra Europris duger ikke!!


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)