21. januar 2012

Vakre januar ♥


En stille og rolig januarmorgen nytes fra sofakroken mens dagslyset sakte slippes inn. Tre nyinnkjøpte alpakkanøster i pastellfarger ligger godt synlig og er til inspirasjon. En bukett gule tulipaner frisker opp innendørs og minner oss om at sola er tilbake i det høye nord. Etter min mening gjør den kalde og friske vinterlufta sitt til at januar er ekstra koselig, og de glitrende solstrålene gjør alt så mye lysere og finere! Og ikke minst: på kveldene kan man fortsatt tenne stearinlys og kose seg innendørs. Jeg digger vintermånedene!


En skitur i marka står på programmet i dag, og senere skal vi bake solboller og fylle snopskålene med gult godteri; fox og sursild ;) Gøy med temalørdag! God helg til alle dere som alltid kommer med fine ord til meg :)

post signature

7 kommentarer:

  1. Så koselig dette høres ut! Skitur, nytt garn, tulipaner og sol. Du kommer garantert til å få en fin dag! Her snør det. Bra, for vi trenger all den snøen vi kan få. God tur på ski!

    SvarSlett
  2. Høres koselig ut og for noen fine bilder.
    Ja, det er deilig at solen er kommen tilbake. Hos oss kommer den over fjellene og treffer huset den 29 Januar, venter....
    Fine garn nøsten som ligger på vent, hva skal det bli av disse?
    Ønsker deg en fortsatt fin helg!
    Pernilla

    SvarSlett
  3. Tenker du har hatt en fin dag. Herlig garn med fine farger. Fin bukett tulipaner også. Fint med litt farger etter jul. Det blir alltid så tamt når julepynten pakkes bort.
    Gleder meg til å se hva du får ut av disse nøstene!

    God helg!

    SvarSlett
  4. Hei, så koselig! Håper dere hadde en fin skitur! Flotte brødkurver du har sydd! Håper jeg en dag får samlet nok inspirasjon til å kaste meg utpå med min nye(!) symaskin! God søndag! :-)

    SvarSlett
  5. Så koselig innlegg :)! Nydelig nøster og tulipaner, og for en flott produksjon av brødkurver under her! Å sy er gøy!

    Kos deg i vinterkulda! Klem!

    SvarSlett
  6. Hørtes deilig ut med en skitur. Så masse fint du har i bloggen din. Takk for titten og ha en fin vinderdag :)

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord til meg ♥ Det gjør dagen min ekstra fin :)